پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک

میز تست شیرآلات کنترلی:

 شرکت مهندسی پویش سدید ایرانیان به عنوان طراح و سازنده میز تست شیرآلات کنترلی (دستگاه تست شیرآلات کنترلی)، به پشتوانه دانش فنی بالای متخصصین خود و تجربه فراوان در این زمینه با بکارگیری قطعات و المانهای با کیفیت از سازندگان آمریکایی و اروپای غربی، این نوع دستگاه ها را تولید و به صنعت کشور عرضه می دارد.

میز تست شیرآلات کنترلی

میز تست شیرآلات کنترلی

تست انواع شیرهای کنترلی مطابق استاندارد ANSI FCI 70-2

شایان ذکر است در صنعت این دستگاه را به عناوین دیگری همچون تست بنچ شیرآلات کنترلی، میز تست شیر، میز تست ولو  نیز می شناسند.

دستگاه تست شیرآلات کنترلی این شرکت از دو بخش کلی کنترل پنل و سیستم کلمپینگ هیدرولیکی تشکیل گردیده است. با توجه به نیاز مشتری امکان طراحی چسبیده این دو واحد بهم و یا به صورت مجزا از یکدیگر میسر می باشد.

سیستم کلمپینگ هیدرولیکی:

  • سیستم کلمپینگ هیدرولیک دو طرفه در سه حالت Vertical ,Horizontal و Tilting  جهت انجام کلمپینگ شیرآلات کنترلی
  • پوشش محدوده متنوع از شیر آزمون در سایز   “56-“1
  • صفحه آب بند هارد کروم شده شیار دار (به منظور افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی) به همراه اورینگهای مربوطه جهت انجام آب بندی شیر آزمون
  • قابلیت کلمپ شیر های فلنجی از نوع RF , RTJ ، جوشی از نوع Butt Weld, Socket Weld با بهره گیری از آداپتور های مخصوص

کنترل پنل:

  • قابلیت انجام تست با گاز ازت تا فشار 1000Bar با بهره گیری از بوستر گاز محرک هوایی Haskel آمریکا و یا Maximator  آلمان
  • قابلیت انجام تست با مایع تا فشار 1000Bar با بهره گیری از پمپ پیستونی محرک هوایی Haskel آمریکا و یا Maximator  آلمان
  • قابلیت انجام تست باهوا تا فشار 330Bar  با بهره گیری از آمپلی فایر هوای محرک هواییHaskel  آمریکا و یا کمپرسور فشار قوی محرک برقی ساخت اروپای غربی

سیستم انباره گاز:

از انباره گاز در کنار بهره گیری از آمپلی فایر هوا یا بوستر گاز، به منظور شارژ سیال پر فشار و کاهش زمان تست جهت انجام تستهای مربوطه به صورت Smooth استفاده می شود. قطعاً بکارگیری سایزهای بالاتر انباره سبب انجام تست روی شیرهای آزمون بیشتری می گردد.  شایان ذکر است در صورت نیاز مشتری امکان بهره گیری از ظرفیت های بالاتر انباره گاز و به تبع آن انتخاب آمپلی فایر یا بوستر گاز مناسب جهت تقلیل مدت زمان انجام شارژ که نقش حیاتی در زمان تعمیرات را ایفا می کند، میسر می باشد.

رگولاتور فشار قوی گاز:

با بهره گیری از رگولاتور فشار قوی Tescom و یا GO آمریکا، امکان تنظیم فشار خروجی انباره گاز به مقدارمورد نظر با دقت بالایی میسر می باشد.

سیستم گزارشگیری از نتایج آزمون:

با بهره گیری از سیستم پردازش اطلاعات به همراه سنسورهای دقیق و نرم افزار مخصوص تست شیرآلات کنترلی، امکان ثبت منحنی فشار- زمان به همراه اطلاعات مفید تست مانند مقدار نشتی، اطلاعات تعمیراتی و … میسر بوده و نتایج آزمون روی سربرگ شرکت خریدار  ذخیره و در صورت نیاز چاپ می گردد.

فلومتر جهت اندازه گیری میزان نشتی:

به منظور اندازه گیری میزان نشتی در تست با هوا، از روتامتر با قابلیت مشاهده چشمی و یا فلومتر دقیق با قابلیت اندازه گیری میزان نشتی بر حسب l/min  در محدوده های مختلف با دقت بالا در انجام تست Seat Leakage   بهره گیری می شود.

سیستم دیجیتالی اندازه گیری نشتی:

سیستم دیجیتالی اندازه گیری میزان نشتی این شرکت با قابلیت اندازه گیری میزان نشتی بر حسب ml/min  با دقت بالا در انجام تست Seat Leakage   با سیال مایع بسیار مفید بوده و قابلیت ارائه نتایج به سیستم گزارشگیری را دارا می باشد.

یونیت تست اکچوایتور:

به منظور اعمال نیرو به اکچوایتور این نوع شیرآلات از این یونیت بهره گیری می شود. در این صورت قابلیت اعمال فشار هوا، سیگنال الکتریکی بر حسب mA و یا ,mV و هیدرولیکی میسر می باشد.

سیستم های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک(Proportional Clamping- Proportional Testing):

امکان طراحی سیستم به هر حالت دلخواه مشتری میسر می باشد. در سیستم های نیمه اتوماتیک، امکان انجام تست به صورت دستی و کلمپینگ به صورت اتوماتیک  و یا بر عکس میسر می باشد که با توجه به نیاز مشتری در هنگام ساخت، ملاحظات طراحی آن به عمل می آید. در سیستم های تمام اتوماتیک، انجام هر دو پروسه تست و کلمپینگ به صورت خودکار صورت می گیرد. انجام کلمپینگ به صورت خودکار با بهره گیری از سیستم پروپورشنال می باشد. این ویژگی سبب می گردد که نیروی کلمپینگ اعمالی به شیر آزمون متناسب با افزایش فشار تست درون شیر افزایش یافته و از آسیب به بدنه شیر جلوگیری به عمل آید.

گارد محافظ:

با بهره گیری از صفحات پلی کربنات با ضخامت مناسب، اپراتور در هنگام تست در وضعیت ایمنی قرار گرفته و ضممن رویت شیر آزمون با خیال راحت تری تست های مربوطه را انجام می دهد. در موارد سفارشی، امکان تجهیز همین صفحات به طوری فلزی نیز میسر می باشد.

هم اکنون خرید کن