پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک
پیشرو در طراحی و ساخت دستگاه های تست هیدرو استاتیک، گاز و هیدرولیک

میز تست شیرآلات اطمینان (ایمنی):

شرکت مهندسی پویش سدید ایرانیان به عنوان طراح و سازنده انواع میز تست شیرآلات اطمینان (ایمنی)، به پشتوانه دانش فنی بالای متخصصین خود و تجربه فراوان در این زمینه با بکارگیری قطعات و المانهای با کیفیت از سازندگان آمریکایی و اروپای غربی، این نوع دستگاه ها را تولید و به صنعت کشور عرضه می دارد.

میز تست شیرآلات اطمینان

میز تست شیرآلات اطمینان (ایمنی)

تست انواع شیرآلات اطمینان (ایمنی)، رلیف ولو مانند: Rupture disc, Safety valve (PSV) ,Relief Valve و … مطابق استاندارد API527

میز تست شیرآلات اطمینان (ایمنی) این شرکت از دو بخش کلی کنترل پنل و سیستم کلمپینگ هیدرولیکی تشکیل گردیده است. با توجه به نیاز مشتری امکان طراحی چسبیده این دو واحد بهم و یا به صورت مجزا از یکدیگر میسر می باشد.

سیستم کلمپینگ هیدرولیکی:

  • سیستم کلمپینگ هیدرولیک یک طرفه عمودی به همراه سه عدد فک متحرک به منظور تنظیم موقعیت فکها متناسب با سایز شیر آزمون
  • پوشش محدوده متنوع از شیر آزمون در سایز “20-“1/4
  • صفحه آب بند هارد کروم شده (جهت افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی)شیار دار به همراه اورینگهای مربوطه جهت انجام آب بندی پورت ورودی شیر آزمون
  • قابلیت انجام کلمپینگ شیرآلات اطمینان (ایمنی) فلنجی از نوع RF و RTJ و شیرآلات اطمینان (ایمنی) رزوه ای با بهره گیری از آداپتور های مخصوص
  • قابلیت انجام کلمپینگ با فرمان پدالی جهت سهولت اپراتور

کنترل پنل:

قطعات کلیدی مانند تست پمپ، بوستر گاز، آمپلی فایر هوا،  شیرآلات کنترلی، گیجها، سنسورها و کلیه متعلقات مدار درون این محفظه تعبیه گردیده و اپراتور از این محفظه اعمال فرمانهای مختلف روی شیر تحت آزمون را  انجام می دهد.

  • قابلیت انجام تست باهوا تا فشار 330Bar با بهره گیری از آمپلی فایر هوای محرک هواییHaskel آمریکا و یا کمپرسور فشار قوی محرک برقی ساخت اروپای غربی
  • قابلیت انجام تست با گاز ازت تا فشار 1000Bar با بهره گیری از بوستر گاز محرک هوایی Haskel آمریکا و یا Maximator  آلمان
  • قابلیت انجام تست با مایع تا فشار 1000Bar با بهره گیری از پمپ پیستونی محرک هوایی Haskel آمریکا و یا Maximator  آلمان

سیستم انباره گاز:

از انباره گاز در کنار بهره گیری از آمپلی فایر هوا یا بوستر گاز، به منظور شارژ سیال پر فشار جهت انجام تستهای مربوطه به صورت Smooth و بدون ضربه استفاده می شود. قطعاً بکارگیری سایزهای بالاتر انباره گاز سبب انجام تست های بیشتر روی شیرآلات اطمینان (ایمنی) بیشتری می گردد، لیکن در دستگاه های این شرکت، حداقل مورد نیاز جهت انجام Sharp Pop در نظر گرفته می شود.  شایان ذکر است در صورت نیاز مشتری امکان بهره گیری از ظرفیت های بالاتر و به تبع آن انتخاب آمپلی فایر یا بوستر گاز مناسب جهت تقلیل مدت زمان انجام شارژ که نقش حیاتی در زمان انجام تعمیرات را ایفا می کند، میسر می باشد.

رگولاتور فشار قوی گاز:

با بهره گیری از رگولاتور فشار قوی Tescom و یا GO آمریکا، امکان تنظیم فشار خروجی انباره گاز به مقدار مورد نظر با دقت بسیار بالایی میسر می باشد.

سیستم گزارشگیری از نتایج آزمون:

با بهره گیری از سیستم پردازش اطلاعات به همراه سنسورهای دقیق و نرم افزار مخصوص تست شیرآلات اطمینان (ایمنی)، امکان ثبت منحنی فشار- زمان به همراه اطلاعات مفید تست مانند نقطه پاپ، مقدار نشتی، اطلاعات تعمیراتی و … میسر بوده و نتایج آزمون روی سربرگ شرکت خریدار  ذخیره و در صورت نیاز چاپ می گردد.

حباب شمار لیزری:

حباب شمار های لیزری این شرکت با قابلیت شمارش تعداد بسیار زیادی حباب در دقیقه و رویت همزمان حبابها، در انجام تست Seat tightness  با سیال گاز یا هوا بسیار مفید بوده و قابلیت ارائه نتایج به سیستم گزارشگیری را دارا می باشد. البته در مواردی که مشتری نیاز به سیستم گزارشگیری نداشته باشد، امکان ارائه این دستگاه به صورت مستقل از سیستم کامپیوتری میسر بوده و خود دستگاه مجهز به سیستم پردازشگر می باشد.

قطره شمار لیزری:

قطره شمار های لیزری این شرکت با قابلیت شمارش تعداد بسیار زیادی قطره در دقیقه و رویت همزمان آنها، در انجام تست Seat tightness  با سیال مایع بسیار مفید بوده و قابلیت ارائه نتایج به سیستم گزارشگیری را دارا می باشد. البته در مواردی که مشتری نیاز به سیستم گزارشگیری نداشته باشد، امکان ارائه این دستگاه به صورت مستقل از سیستم کامپیوتری میسر بوده و خود دستگاه مجهز به سیستم پردازشگر می باشد.

صفحات آب بندی پورت خروجی در تست Seat tightness:

با بهره گیری از صفحات متعدد پلکسی یا تفلونی به همراه آداپتور قابل تنظیم، امکان مسدود کردن خروجی انواع شیر آزمون در حدقل زمان ممکن میسر می باشد.

سیستم های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک:

امکان طراحی میز تست شیرآلات اطمینان (ایمنی) به هر حالت دلخواه مشتری میسر می باشد. در سیستم های نیمه اتوماتیک، امکان انجام تست به صورت دستی و انجام کلمپینگ به صورت اتوماتیک  و یا بر عکس میسر می باشد که با توجه به نیاز مشتری در هنگام ساخت، ملاحظات طراحی آن به عمل می آید. در سیستم های تمام اتوماتیک، انجام هر دو پروسه تست و کلمپینگ به صورت خودکار صورت می گیرد.

گارد محافظ:

با بهره گیری از صفحات پلی کربنات با ضخامت مناسب، اپراتور در هنگام تست در وضعیت ایمنی قرار گرفته و ضمن رویت شیر اطمینان (ایمنی)، با امنیت بیشتری تست های مربوطه را انجام می دهد. در موارد سفارشی، امکان تجهیز همین صفحات به توری فلزی نیز میسر می باشد.

آزمونهای تخصصی:

امکان طراحی دستگاه جهت انجام آزمونهای تخصصی Full Lift، Below Down و Reseat که بیشتر مربوط به سازندگان شیرآلات اطمینان (ایمنی) می باشد، با بهره گیری از حجم بالای انباره گاز و نرم افزار مربوطه مطابق استاندارد API520 میسر می باشد.

هم اکنون خرید کن